PR Days: Mostar od srijede postaje središte krizne komunikacije

konferencija
PR Days: Mostar od srijede postaje središte krizne komunikacije

Međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija ''PR Days Mostariensis'' održat će se od 20. do 22. studenoga na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru.

Tema ovogodišnje konferencije je Kriza i krizno komuniciranje, a ponovno će okupiti velik broj eminentnih imena iz različitih profesija. 'PR Days' po prvi put traje tri dana, a konferencija ima dodatnog sadržaja.

''Novitet PR Days Mostariensis konferencije ove godine je Sajam stručne literature, gdje će svi zainteresirani posjetitelji moći odabrati različite naslove stručne literature četiri prepoznatljive nakladničke kuće iz regije – Synopsis, Clio, Mate i Školska knjiga'', rekla je članica Organizacijskog odbora Davorka Topić Stipić.

Osim toga, dodaje Topić Stipić, prvog dana konferencije bit će održana predstavljanja knjiga Damira Juge, Arnele Bevanda, Marka Šantića i Sanje Bijakšić, Mire Radalja, Ivana Tomića, Tomislava Madžara, Luke Mihačića, Davora Pavića i Damira Primorca te Nine Ćorića.

''Posebno smo ponosni što i studenti, kao budući stručnjaci, uzimaju sve aktivniju participaciju na konferenciji. Tako ove godine u studentskom modulu imamo studente s osam fakulteta iz regije koji će kroz studije slučaja analizirati kriznu komunikaciju'', kazala je za Treći.ba.

Upravo će na PR Days-u javnosti biti predstavljen novi časopis ''South Eastern European Journal of Communication'', koji je i najavljen na prošlogišnjoj konferenciji, što čini poseban iskorak studija, fakulteta i Sveučilišta. U sklopu programa bit će i promocija Interdisciplinarnog doktorskog studija Filozofskog fakulteta.

Svoje djelovanje predstavit će strukovne udruge za odnose s javnošću Bosne i Hercegovine - PRIBA i Društvo Srbije za odnose s javnošću.

Konferencija 'PR Days' je podržana od strane JP EP HZ HB d.d. Mostar, InterConncerta, Sberbanke, Feal-a, Hotela Mostar, Shift Brand Designa, HT Eroneta, Hrvatske pošte Mostar, Hotela Mepas, G3 Spiritsa, Megglea, Lede, Podravke, Halo taksija, Autoherca, Ministarstva financija ŽZH, Arena sport centra, Tabooa, JP Parkovi Ljubuški, Elite Medie te Dompes. Medijski partneri konferenciju su: Večernji list, RTV Herceg Bosne, BHRT, RTRS, Nova BH, OBN, FENA, Mostarska panorama, Media Marketing, PR Glas, Maganer.ba, Radio Sarajevo, Dnevnik.ba, Artinfo.ba i Pogled.ba.

Organizatori događaja su Studij odnosa s javnošću Filozofskog fakulteta i udruga studenata odnosa s javnošću PRUMO.

Marko Mlikota

Uredništvo zadržava pravo cenzure u slučaju govora mržnje ili nepristojnog i neprikladnog govora.

Anketa

Koji medij najčešće pratite?

Mišljenje

doc. dr. sc. Marko Odak, prodekan za nastavu Filozofskog fakulteta
Studentski radio Live streaming
KLIKNI I
SLUŠAJ
Konekcija nije uspostavljena
Studentska
televizija
(youtube
channel)
Studentski
prilog
večernjeg
lista