Pokušaj Facebook-a da ugasi lažno reklamiranje i propagandu

Facebook
Pokušaj Facebook-a da ugasi lažno reklamiranje i propagandu

Iz Facebooka je rečeno kako će popularna društvena mreža na sekciji News Feed dati prednost izvorima novosti za koje se smatra da su pouzdaniji. Kompanija je izjavila da će zajednica društvene mreže odrediti koji portali su pouzdani putem anketa korisnika.

Osnivač i glavni izvršni direktor Mark Zuckerberg rekao je da će sadržaj novosti uskoro zauzimati oko 4 posto sveukupnog sadržaja prikazanog na News Feedu, što je za 5 posto manje nego dosad.

Ovaj potez je posljednji pokušaj tvrtke da ugasi širenje takozvanih lažnih vijesti i propagande na mreži. Ova promjena je pokušaj da se ključne osude zbog pristranosti i točnosti informacija prebace sa zaposlenika Facebooka na korisničku bazu.

Korisnike će se pitati, kako ih se nekad pita o oglašavanju, prepoznaju li određeni brend novosti i da li mu vjeruju. Kao i sa svakom drugom promjenom algoritma, bilo da je riječ o Facebooku ili nekom drugom velikom internet servisu, neki će od toga imati koristi a neki će se mučiti.

Među pobjednicima će vjerojatno biti tradicionalne medijske organizacije s dugom povijesti ili jakom prisutnosti emitiranja, prenosi geek.hr.

Uredništvo zadržava pravo cenzure u slučaju govora mržnje ili nepristojnog i neprikladnog govora.

Anketa

Koji medij najčešće pratite?

Mišljenje

doc. dr. sc. Marko Odak, prodekan za nastavu Filozofskog fakulteta
Studentski radio Live streaming
KLIKNI I
SLUŠAJ
Konekcija nije uspostavljena
Studentska
televizija
(youtube
channel)
Studentski
prilog
večernjeg
lista