Studenti kroz konkretne zadatke usvajaju teorijsko znanje

Projektni zadatak
Studenti kroz konkretne zadatke usvajaju teorijsko znanje

Studenti treće godine dizajna interijera Univerziteta Džemal Bijedić Petra Markota, Lejla Tinjak, Emina Čevra, Nisa Kevrić i Mirna Miljko u okviru kolegija „Marketing“ kod doc. dr. Veldina Ovčine izradili su marketing plan za salon namještaja „Kevrić“.

Nakon usvojenog teorijskog znanja, studenti su uspješno izradili marketing plan te ga prezentirali kolegama. Uspješno su analizirali sve faze marketing plana, od istraživanja i analiza do konkretnih koraka s ciljem poboljšanja prodaje proizvoda. Studenti su osmislili i odgovarajuću strategiju kako bi tvrtka unaprijedila svoju poziciju na tržištu. Utvrdili su kriterije na temelju kojih je izvršena segmentacija tržišta, analizirana je konkurencija, postojeća strategija pozicioniranja te su u konačnici ponudili učinkovitu strategije.

„Izrada marketing plana za realnu tvrtku odličan je primjer da teorijsko znanje primijenimo u praksi. Radom na ovom marketing planu shvatila sam kako teče njegova izrada, ali i provedba budući smo analize provodili na konkretnom zadatku,“ kazala je jedna od studentica Petra Markota te dodala kako je ovaj zadatak pružio dodatna znanja, ali i naučio timskom radu budući ih je ukupno pet radilo na ovom projektu.

Praktični zadaci i projekti i ovoga puta su se pokazali kao učinkoviti u stjecanju znanja i obrazovanja studenata kako bi po diplomiranju bili konkurenti na tržištu rada te razumjeli sve procese kroz koje mora proći određena organizacija.

Uredništvo zadržava pravo cenzure u slučaju govora mržnje ili nepristojnog i neprikladnog govora.

Anketa

Koji medij najčešće pratite?

Mišljenje

doc. dr. sc. Marko Odak, prodekan za nastavu Filozofskog fakulteta
Studentski radio Live streaming
KLIKNI I
SLUŠAJ
Konekcija nije uspostavljena
Studentska
televizija
(youtube
channel)
Studentski
prilog
večernjeg
lista