Znanstvenici laserima izliječili štakore alkoholičare

istarživanje
Znanstvenici laserima izliječili štakore alkoholičare

Znanstvenici s instituta Scripps Research tvrde da su uspjeli izliječiti štakore ovisne o alkoholu tako da su laserskim zrakama ciljali određene neurone u njihovim mozgovima, piše Science Alert.
"Ono što je toliko uzbudljivo je da smo uspjeli kontrolirati želju za konzumacijom alkohola kod teško ovisnih ispitanika s jednostavnim pritiskom na prekidač“, rekao je neurobiolog Olivier George sa Scrippsa.

"Uspjeli smo dramatično smanjiti konzumaciju alkohola i fizičke simptome odvikavanja tako što smo ugradili optička vlakna duboko u mozak i laserom ciljali specifične neurone", dodao je.

Mada je istraživanje objavljeno u uglednom časopisu Nature Communications, bolje se previše ne uzbuđivati i odmah planirati ugradnju optičkih vlakana u mozak nekom prijatelju koji ima problema s alkoholom, piše Index.hr.

Naime, iako su znanstvenici optimistični glede njihova istraživanja, mogla bi proći desetljeća dok procedura ne bude spremna za testiranje na ljudima.

"Tijekom ovog postupka koristili smo najsuvremeniju eksperimentalnu tehnologiju koja postoji na tržištu te uporaba iste nije odobrena na ljudima, tako da može potrajati 15 do 30 godina prije nego što ćemo vidjeti alkoholičare s implantatima u mozgu koji im pomažu da ne posegnu za bocom", rekao je Olivier George.

prvi.tv

Koji medij najčešće pratite?

Mišljenje