Uz ovih 8 namirnica koža će zablistati

ljepota
Uz ovih 8 namirnica koža će zablistati

Uravnotežena prehrana, dovoljno sna i dostatna hidratacija od vitalne su važnosti za vaše zdravlje, kao i za vašu kožu i mogu znatno smanjiti potrebu za upotrebom skupih preparata za njegu kože.

Voće i povrće sadrži naročito snažne antioksidanse koji štite kožu od staničnih oštećenja i znakova starenja. Dovoljno dobar razlog da ih ubacite u svoj jelovnik, zar ne?

Ove namirnice garantiraju vam zdravu, blistavu i mladenačku kožu bez skupocjenih kozmetičkih tretmana i krema. Uvjerite se i sami!

1. Jagode – bogate su vitaminom C koji se suprotstavlja negativnim učincima izlaganja suncu, jača kapilare koje opskrbljuju kožu, pomaže kod prikrivanja raznih mrlja na koži i kontrolira štetu u tijelu nastalu djelovanjem slobodnih radikala. Jagode sadrže i vitamin E koji također štiti kožu od oštećenja stanica.

2. Avokado – pogoduje zdravlju, ljepoti i mladenačkom izgledu kože. Bogat je vitaminom E, kao i esencijalnim masnim kiselinama koje djeluju kao prirodni ovlaživač za vašu kožu. Ove masti jačaju vaše stanične membrane koje pomažu u sprječavanju nastanka prištića i mitesera. Avokado također sadrži antioksidanse koji imaju protuupalni učinak.

3. Jaja – odličan su izvor biotina, najvažnijeg vitamina B koji čini osnovu naše kože, noktiju i kose. Jaja također sadrže i selen koji štiti kožu od vanjskih oštećenja nastalih nakon izlaganja suncu.

4. Brazilski oraščići – glavni su izvor selena, antioksidansa koji ima ključnu ulogu u prevenciji raka kože. Selen se obično uzima kao dodatak prehrani, a sastojak je i mnogih krema za njegu kože. Osim brazilskih oraščića, najbolji izvori selena su cjelovite žitarice, plodovi mora, češnjak, puretina i jaja.

5. Mrkva – vitamin A i visok nivo betakarotena u ovom povrću djeluje kao antioksidans i tako sprječava oštećenja stanica, nastanak bora i akni. Vitamin A također je neophodan i za sprječavanje nastanka suhog tena.

6. Bademi – odličan su izvor esencijalnih masnih kiselina i vitamina E (slično kao i avokado) , koji pomažu u zaštiti kože od oštećenja nastalih tijekom dugoročnog izlaganja suncu.

7. Riba – vrhunski izvor omega-3 masnih kiselina. Plava riba, u koju se ubrajaju tuna, skuša, papalina, srdela i palamida, obiluje selenom. I morski plodovi, kamenice i rakovi također su bogati cinkom. Cink smanjuje produkciju masnoća i može biti efikasan u kontroli stvaranja novih akni, kao i u liječenju postojećih. 

8. Voda – nikako nemojte podcjenjivati važnost hidratacije organizma jer čak i blaga dehidracija može dovesti do toga da vaša koža izgleda suho i umorno. 

vecernji.hr

Uredništvo zadržava pravo cenzure u slučaju govora mržnje ili nepristojnog i neprikladnog govora.

Anketa

Koji medij najčešće pratite?

Mišljenje

doc. dr. sc. Marko Odak, prodekan za nastavu Filozofskog fakulteta
Studentski radio Live streaming
KLIKNI I
SLUŠAJ
Konekcija nije uspostavljena
Studentska
televizija
(youtube
channel)
Studentski
prilog
večernjeg
lista