back to top

Brendiranje Glamočkog krumpira – službeni status kao brend

Narednog petka u Glamoču će biti predstavljen projekat o zaštiti zemljopisnog porijekla glamočkog krumpira pod nazivom “Glamočki krumpir – veza čovjeka, prirode i ekonomije”, javlja Indikator.ba.

Iza ovog događaja stoji Udruženje “Glamočki krumpir” iz Glamoča, a promocija će se održati u Etno domaćinstvu “Nenadića”, uz prisustvo predstavnika Instituta za intelektualnu svojinu BiH, Tehnološkog fakulteta u Banja Luci, Vlade HBŽ, općine Glamoč i poljoprivrednih proizvođača.

Organizatori najavljuju da će biti predstavljene procedure za dobijanje oznake zemljopisnog porijekla “Glamočki krumpir”, kriterijumi kvaliteta, kao i vizualni identitet proizvoda – Glamočki krumpir, krumpir sa zaštićenim zemljopisnim porijeklom.

Ovo će biti prva prilika da kupci putem skeniranja etikete provjere informacije o konkretnom proizvođaču, sorti, površini pod usjevom, kvalitetu i dokumentaciji koja potvrđuje kvalitet i zemljopisnu oznaku krumpira.

Prošle godine, uz podršku projekta USAID Turizam, glamočki opanak je upisan u Registar zemljopisnih oznaka i imena porijekla pri Institutu za intelektualnu svojinu Bosne i Hercegovine.

Do sada su u BiH zaštićeni “nevesinjski krumpir”, “visočka pečenica”, “livanjski sir” i “drvarski mućeni pekmez od drenjina”. Ovi proizvodi su zaštićeni u skladu s Pravilnikom o sistemima kvaliteta za prehrambene proizvode, što omogućava proizvođačima ovih tradicionalnih proizvoda podnošenje zahtjeva i sticanje odgovarajuće oznake i na nivou Evropske unije.

Post Glamočki krumpir službeno postaje brend pojavila se prvi puta na Tomislav City.

Izvor: ( tomislavcity.com / Treci.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima