Jedna mlada, talentirana osoba iz duvanjskog kraja, Karla Jurić, vodila je projekt na ovogodišnjem međunarodnom festivalu kreativnosti Cannes Lions. Iz hrvatske agencije Bruketa&Žinić&Grey, osvojila je nagradu za ambiciozni projekt “Priča koja vrijedi svakog slova”.
Na festivalu u Cannesu, koji se može smatrati svjetskom olimpijadom kreativne industrije, voditeljica projekta Karla Jurić je istaknula kako je ova nagrada veliko priznanje za hrvatsku kreativnu industriju.
Istakla je i činjenicu da je njihova agencija jedina hrvatska agencija koja je do sada osvojila dva Canneska lava, što govori o velikom uspjehu.
Umjetnička direktorica Andrea Knapić je podsjetila kako su prvu nagradu u Cannesu osvojili prije tri godine u kategoriji brandinga, a ove godine su je dobili za projekt inovacija za međimurskog proizvođača tjestenine Marodi.
Gošće su također istaknule da agencija radi na 27 europskih tržišta te da surađuju s uredima u New Yorku i Velikoj Britaniji.
Cijeli razgovor možete pogledati ovdje:
Tomislavcity/HRT
Objava Karla Jurič osvojila dva Canneska lava na međunarodnome festivalu kreativnosti! pojavila se prvi puta na Tomislav City.
Izvor: ( tomislavcity.com / Treci.ba )