back to top

Posao u HNŽ/K – Pomoćnik ministra u Jedinici za internu reviziju

Mostar, 17.04.2025.

Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, br. 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17 – Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16) i čl. 8. – 10. Pravilnika o karakteru javnog konkursa i postupku postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“ broj 10/25), a na zahtjev Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta, Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje

 

JAVNI KONKURS

za popunu radnog mjesta rukovodećeg državnog službenika u

Federalnom ministarstvu razvoja, poduzetništva i obrta

 

I. RADNO MJESTO

– Pomoćnik ministra u Jedinici za internu reviziju – 1 (jedan) izvršilac

Opis poslova: Rukovodi jedinicom za internu reviziju i ima ovlaštenja utvrđena u članu 24. Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta (Član 24. – „Osnovnim organizacionim jedinicama (Sektorima i Kabinetom ministra) neposredno rukovode pomoćnici ministra i šef Kabineta i u rukovođenju imaju sljedeća ovlaštenja: organizuju vršenje svih poslova iz nadležnosti osnovne organizacione jedinice kojom rukovode, raspoređuju poslove i radne zadatke na šefove unutrašnjih organizacionih jedinica ili ako nemaju unutrašnjih organizacionih jedinica direktno na službenike i namještenike, da utvrđuju prioritet u obavljanju poslova i zadataka, da daju upute za rad i nadziru rad službenika i namještenika i koordiniraju rad u okviru osnovne organizacione jedinice, da predlažu poslove i zadatke za godišnji program rada Ministarstva, da utvrđuju periodične planove rada i osiguravaju njihovu realizaciju, da pripremaju izvještaj o radu Ministarstva iz djelokruga organizacione jedinice kojom rukovode, da osiguravaju zakonito, stručno i blagovremeno obavljanje svih poslova iz nadležnosti organizacione jedinice, da redovno (svakodnevno, sedmično i mjesečno) upoznaju ministra o stanju i problemima u vezi vršenja poslova iz nadležnosti organizacione jedinice i da predlažu ministru preduzimanje određenih mjera radi rješavanja postojećih problema u organizacionoj jedinici radi pravilnog i blagovremenog vršenja svih poslova iz nadležnosti organizacione jedinice kojom rukovode i odlučuju o pitanjima za koje su ovlašteni posebnim rješenjem ministra, odgovorni su za korištenje finansijskih, materijalnih i ljudskih potencijala dodijeljenih osnovnoj organizacionoj jedinici. U vršenju ovlaštenja iz stava (1) ovog člana, pomoćnici ministra i šef Kabineta dužni su postupati po svim nalozima i zahtjevima ministra i izvještavati ga o poduzetim mjerama i rezultatima postignutim tim mjerama. Pomoćnici ministra i šef Kabineta za svoj rad i rad organizacione jedinice kojom rukovode neposredno odgovaraju ministru, u skladu sa zakonom, drugim propisima i ovim pravilnikom.“) i neposredno obavlja sljedeće poslove: organizira, objedinjuje i usmjerava rad u Jedinici, osigurava implementaciju planiranih aktivnosti, osigurava kvalitet aktivnosti interne revizije i provođenje internih revizija u skladu sa Zakonom o internoj reviziji u javnom sektoru, podzakonskim propisima i pravilima izdatim od strane Centralne harmonizacijske jedinice Federacije BiH (CHJ) i osigurava učinkovito korištenje resursa dodijeljenih za izvršenje funkcije interne revizije, priprema strateškog plana rada interne revizije za period od tri godine, priprema godišnjeg plana rada interne revizije i osiguranje implementacije istih i nadzor nad njihovim izvršenjem, izvještavanje rukovodioca o provedenim revizijama i provođenju preporuka, o stanju sistema internih kontrola u revidiranim područjima, priprema godišnje izvještaje o aktivnostima interne revizije, osiguranje obuke internih revizora, priprema i dostavljanje godišnjeg plana obuke ministru, kontinuirano stručno usavršavanje i obuke, informira ministra ako se pojavi sumnja o nepravilnostima koje mogu rezultirati kriminalnim aktivnostima, kršenjem propisa ili disciplinskih procedura, informira ministra o postojanju sukoba interesa, priprema operativnih uputstava i pravilnika o internoj reviziji, usmjerava pažnju CHJ na sve razlike u mišljenima između internih revizora i rukovodioca organizacije, saradnja sa CHJ, Uredom za reviziju institucija Federacije BiH u razmjeni izvještaja, dokumentacije i mišljenja, saradnja sa internim revizorima na svim nivoima vlasti u cilju unapređenja rada, pruža savjetodavne usluge.

Visina pripadajuće osnovne neto plaće: 2.736,00 KM

 

II. USLOVI ZA PRIJAVU NA JAVNI KONKURS

Opći uslovi:

Kandidati moraju ispunjavati opće uslove iz člana 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Zakona):

1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;

2. da je stariji od 18 godina;

3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uslove za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;

4. da je zdravstveno sposoban/a za obavljanje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;

5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta lice nije otpušteno iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;

6. da nije obuhvaćeno odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.

Posebni uslovi:

– VSS – VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koje se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, diploma visokog obrazovanja pravne ili upravne struke ili ekonomski fakultet

– najmanje 5 (pet) godina radnog staža u struci, nakon sticanja visoke stručne spreme, od čega najmanje tri godine na nekim od sljedećih poslova:

– poslovima revizije ili

– poslovima interne revizije ili

– poslovima budžetiranja u javnom sektoru ili

– poslovima u vezi sa trezorskim poslovanjem ili

– finansijsko-računovodstvenim poslovima

– posjedovanje certifikata internog revizora za javni sektor u Federaciji BiH izdat od Federalnog ministarstva finansija (Napomena: Kandidati su u obavezi u rubriku prijavnog obrasca „Posebni ispiti traženi javnim konkursom“, unijeti podatke o broju, datumu i izdavaocu certifikata internog revizora za javni sektor u FBiH),

– poznavanje engleskog jezika – u skladu s odredbama Pravilnika o dokumentaciji kojom se dokazuje poznavanje ili znanje ili aktivno znanje stranog jezika u postupcima provođenja konkursa u organima državne službe u Federaciji BiH (“Službene novine Federacije BiH”, br. 51/16 i 59/16)

– poznavanje rada na računaru

– da nije u sukobu interesa u smislu odredbi člana 12. Zakona o internoj reviziji u javnom sektoru u Federaciji BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj 47/08)

III. IZBORNI PROCES

Komisija za izbor provjerava i bira kandidate na osnovu profesionalnih sposobnosti procijenjenih putem ispita općeg znanja (IOZ) i stručnog ispita.

(1) IOZ ima za cilj utvrditi da li kandidati koji konkurišu na radno mjesto državnog službenika posjeduju dovoljan stepen općeg znanja, što je preduslov za rad u organima državne službe u Federaciji. Kandidati koji su položili stručni upravni ispit na bilo kom drugom nivou vlasti u Bosni i Hercegovini ili su položili pravosudni ispit izuzeti su od polaganja IOZ.

(2) Stručnom ispitu pristupaju sva lica koja kao kandidati konkurišu na radna mjesta državnih službenika i koji su prethodno položila IOZ. Cilj provedbe stručnog ispita je provjera sposobnosti kandidata za rad na konkretnom radnom mjestu putem pisanog i usmenog dijela (intervjua):

Za radno mjesto rukovodećeg državnog službenika:

– pisani dio stručnog ispita sastoji se od: testa od 10 pitanja zatvorenog tipa sa opcijskim odgovorima i pisanog rada sa jednim zadatkom.

– Kandidat koji je položio pisani dio stručnog ispita pristupa usmenom dijelu stručnog ispita koji se provodi kroz strukturirani intervju na kojem članovi Komisije vrše procjenu kompetencija za obavljanje poslova konkretnog radnog mjesta na koje se kandidat prijavio. Strukturirani intervju Komisija vodi po utvrđenoj Listi kompetencija koja čini sastavni dio Instrukcije o provođenju stručnog ispita

IV. PRIJAVA NA JAVNI KONKURS:

Prijavu na javni konkurs kandidati mogu podnijeti na jedan od dva načina: online putem web aplikacije „eKonkurs“ ili putem pošte na adresu Agencije, u skladu sa uslovima konkursa.

Online prijava i učitavanje dokaza kroz web aplikaciju „eKonkurs“

1. U skladu sa članom 10. st. (1) i (4) Pravilnika o karakteru javnog konkursa i postupku postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije BiH prijavu na javni konkurs kandidati podnose putem web aplikacije „eKonkurs“, podnošenjem online prijave, u skladu sa Procedurom o postupku elektronske prijave kandidata na javni konkurs 1

2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su učitati kroz korisnički račun/online prijavu dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme na Obrascu uvjerenja koji je dostupan na web stranici Agencije .

Prijava putem pošte i dostavljanje dokaza

1a.Kandidatima je omogućena i prijava putem pošte u formi Obrasca prijave dostavljanjem na adresu Agencije navedene u tekstu javnog konkursa.

2a.Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme na Obrascu uvjerenja koji je dostupan na web stranici Agencije (original ili ovjerene kopije).

3. Ostali dokazi:

Kandidati koji uspješno polože stručni ispit dužni su u roku od pet dana od dana prijema obavještenja od strane Agencije dostaviti dokaze o ispunjavanju uslova javnog konkursa iz tačke II. ovog konkursa, izuzev dokaza o zdravstvenoj sposobnosti sa napomenom:

a) Ovjerena fotokopija diplome o završenom visokom obrazovanju na mjestu ovjere nadležnog organa mora sadržavati napomenu da izvornik – diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaštenih lica. Sve ovjerene fotokopije diploma koje ne budu dostavljene na navedeni način bit će odbačene kao neuredne,

b) Agencija može u svakoj fazi konkursne procedure zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uslova javnog konkursa. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz konkursne procedure

c) Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uslova javnog konkursa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovi posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu sa propisom na koji se poziva

d) Kandidati koji imaju položen ispit općeg znanja ili su položili stručni upravni ispit na bilo kom drugom nivou vlasti u Bosni i Hercegovini ili su položili pravosudni ispit, dokaze o položenom ispitu dostavljaju nakon objave rezultata stručnog ispita.

V. OBAVJEŠTAVANJE KANDIDATA:

U skladu sa članom 30. Zakona i na osnovu člana 24. Uredbe o uslovima, načinu i programu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita za kandidate za državnu službu u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“ broj 75/24) Agencija objavljuje rezultat javnog konkursa na Oglasnoj ploči (u digitalnom i fizičkom formatu) i pisano informiše sve kandidate o rezultatima koje su postigli.

Pristup digitalnom formatu Oglasne ploče omogućen je putem web aplikacije „eKonkurs“.

Obavještenja o terminima polaganja ispita: Agencija obavještava kandidate o datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita putem web aplikacije „eKonkurs“, https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/ i elektronskim putem (e-pošta) u slučaju da je ista sastavni dio prijavnog obrasca kandidata.

Putem e-pošte kandidati se informišu o svim fazama izbornog postupka.

VI. VAŽNE UPUTE KANDIDATIMA

1. Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita smatrat će se da je odustao od daljenje konkursne procedure.

2. Kandidate koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uslova javnog konkursa.

3. Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uslove javnog konkursa sa danom njegove objave u „Službenim novinama Federacije BiH”, neovisno od toga kada su dokazi dostavljeni.

4. Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa bit će isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.

5. Priprema za ispit: Kandidati mogu koristiti web aplikaciju ILIAS za pripremu ispita na adresi: ilias.adsfbih.gov.ba gdje će pronaći:

a) Pristup materijalima –Vodič za polaganje ispita općeg znanja i stručnog ispita

b) Simulaciju ispita – Probni testovi dostupni online

6. Agencija na upite kandidata odgovara isključivo putem službene e-mail adrese [email protected]

VII. PODNOŠENJE PRIJAVE

Podnošenje online prijave putem web aplikacije “eKonkurs”

1. Online prijava dostavljena putem web aplikacije “eKonkurs” smatra se blagovremenom ako je poslana najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave, koji iznosi 15 (petnaest) dana od dana objave javnog konkursa u “Službenim novinama Federacije BiH”.

2. Prilikom podnošenja online prijave na javni konkurs, prijava dobiva šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljnjem izbornom postupku.

Podnošenje prijave putem pošte i adresa:

1. Prijava na javni konkurs podnosi se dostavljanjem uredno popunjenog i potpisanog prijavnog obrasca. Prilikom predaje prijave na javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljnjem izbornom postupku.

2. Prijava dostavljena putem pošte smatra se blagovremenom ako je poslana preporučeno najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave, koji iznosi 15 (petnaest) dana od dana objave javnog konkursa u “Službenim novinama Federacije BiH”.

3. Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave bit će odbačene.

 

Agencija za državnu službu FBiH:

Odjeljenje za provedbu i praćenje primjene zakona o državnoj službi,

ul. Ante Starčevića bb,

88000 Mostar

sa naznakom:

„Javni konkurs za popunu radnog mjesta rukovodećeg državnog službenika u

Federalnom ministarstvu razvoja, poduzetništva i obrta,

sa pozivom na broj: 06-30-8-440/25″

 

Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.

Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i  na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.

Mostar, 17.04.2025.

Izvor: ( tntportal.ba / Treci.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima